Gå til hovedinnhold
Ja...då er vi her igjen då... Å blottlegge seg for "heile verda " for å sjå om det kan hjelpe på motivasjon, inspirasjon og pågangsmot :) Eg er igang igjen med trening og veien mot et bedre / sterkare liv..
Eg har komt igang med trening igjen, maten er nokså OK, men eg har funnet en ting (uting/dårlig vane ) som må vekk og det er når eg har vore flink å trene og å ete rett ei stund så FORTJENA eg en sjokolade,eller en is,eller et kakestykke.....men eg GJER ikkje det vettu... det eg fortjena er å IKKJE ete en sjokolade,is eller kakestykke....Eg fortjena at arbeidet mitt gir resultat og ikkje ei mager belønning i form av en sjokolade... Det er en uvane som må vekk... kan heller belønne meg med en fin /koselig ting å gjere, ei koselig stund ilag m ungane eller noke kjekt...kvifor skal mat - og då gjerne usunn mat- være liksom det som er lønna for strevet..?? Ej fortjena lønn for strevet i form av bedre helse,sterkare kropp ,meir energi til å gjere ting ilag med ungane mine og for å fungere på jobb.....DET fortjena eg...men det må jobbast for å innkreve "lønna"...Ingenting kjem gratis..

Eg gikk ned 27 kg for 1 1/2 års tid sida,mykje har skjedd og av ulike årsaker vart trening og alt satt på hold.Men eg gløymer aldri kommentaren eg fekk etter minus 27 kg og 1 års blodslit.. : "10 kg til no så blir det perfekt"..!!??? Eg meina , alvorlig talt ka som feila verden?? Greitt nok eg hadde sikkert både 10 og 20 kg til som kunne reist men hadde det hjulpet på så veldig mykje? Hadde eg blitt lykkeligare , eller hadde "alle andre" vore fornøgd?  Men no er motivasjon og treningslyst på full fart tilbake att kjenner eg og det er godt.( Step treninga mandagane på Fjordtrim er heilt fantastisk-anbefalest på det sterkeste!!) Trener kondisjon og Core trening for tida for å få kroppen "i gjenge igjen", er låk og stiv som en stokk og peser av den minste ting.. :( Så kan eg ta det videre derfra etterkvart tenkjer eg..)

Ryggvondten er tilbake , hoftene/beina mine er kranglete, låsninger i rygg som gjer det tungt å puste, alt dette berre fordi eg "slutta" å trene.. I treningsperioden min var alle desse plagene borte så godt som... Så folkens ,det HJELP å trene... halde kroppen sterk og frisk og i aktivitet...Har lært det eg også no.. ;)

MÅL : 
Eg har vel gått vekk fra ideen om å bli så "tynn", eg skal fungere det er mitt hovedmål. Eg skal trene kroppen min sterk og mindre , eg vil ha en rygg som fungera heller enn Sixpack,eg vil ha hofter og bein det er futt i så eg kan sykle, gå i fjellet og vere med ilag med ungane mine på aktiviteter .
Eg skal vere flink med mat , takke nei til freistingar rundt meg fordi EG fortjenar å ha det bra med meg sjølv. slik at kroppen vert fastare og sterkare, men tynn... det lyt eg vel innsjå at eg aldri blir..  :) Kjem sixpacken og 30 kg mindre som en bonus av arbeidet mitt så vær velkommen eg skal ikkje takke nei til det, men utgangspunktet mitt lyt vere trening for å fungere og å ha det bra. Alt anna er bonus . :)Bra nok blir en vel aldri alikavel... Eg skal bli bra nok for meg sjølv!

Ja så sett eg igang... prøve å blogge om utvikling og framgang så kanskje eg klare og holde meg på rett spor.. :) Har prioritert ungar og heim framfor meg sjølv siste året og det må eg slutte med.. Har i dei siste vekene kjørt litt strengt regime på lekser o.l få unna husarbeid, eller faktisk greie å tenke at den eller den tingen KAN ej faktisk ta igjen om to timar,treng ikkje gjere det no... Reise på trening før en sig ihop i sofaen for då kjem en seg no ALDRI derifrå...
Det gagnar alle i familien at eg får den lille stunda for meg sjøl , tenke på meg sjøl , klarne haudet for kjas og mas .. Familien klarer seg (faktisk ;) ) den lille økta det faktisk tek å få lagt inn ei treningsøkt.....På tide å sette meg sjølv i førersetet for mitt eget liv att...
Om nokon vil trene ilag med meg , gi meg tips til gode treningsprogram ,mat eller fine turar så tek eg imot både selskap og råd...

Er forresten på leit etter ok husvære med tre soverom, så om nokon veit om noke så gi meg et pip...

Ha ei fin dag folkens , det skal eg !!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Å starte på nytt....

Jau då.... ej eksistera enda.....har berre ikkje hatt så mykje å "skryte ta " i det siste, derfor har ej heller vore stille... Har vore gjennom den vondeste og verste perioden i mitt liv...(er der vel enda for så vidt...) , men no må ej ta mej i nakken og heise meg opp att... Steg for steg...bygge oppatt - livet mitt-treningsinspirasjonen-mat og måltidsrytmen- kondisen- humøret- steg for steg må ej opp og fram..... For ej vil ikkje at alt blodslit og strev for dissa 25 kg som he reist av skal ha vore forgjeves.... Må opp og fram for ungane mine -dei godaste og beste ej he å leve for....alt skal konsentrerast om meg og dei -min bittelille vakre gode familie- best i heile verden.... <3 Hadde eg berre funne ein fin plass der vi kunne bo...(kanskje d går i boks en av dei næraste dagane.. kryss fingrane for meg.. :) Få senke skuldrane å trekke pusten og starte på nytt.....Men ej må takke ...igjen... alle fine folk som har stillt opp og fremdeles stiller opp... sett så umåt
HEI!!!!! God Sommer folkens.. :) Ej e her enda, har berre vore travelt med mykje jobbing og mykje som skjer ellers at å bruke tid framfor dataen har vore siste prioritet.... Ej fortsetter no i det som etterkvart har blitt en vanlig kvardag.. Har sklidd litt ut m måltidsrytmen , for tida flyg og plutselig er det 5-6 timer sia siste måltid,og å ha berre en skyr innabords heile dagen det er ikkje mykje... Så slit litt med å ete nok kanskje.. Men ej prøva, det ligg heile tida i bakhaudet at ej må passe mej med maten.... er det noko ej IKKJE skal så er det oppatt i vekt! BASTA!! Kjenner at ej lett kan skli ut m mat om ej tillet mej d og det er en ekkel følelse... prøver og unne meg litt innimellom slik at ej ikkje plutselig skal gå på en GigaEnormFantastelistisk smell!!! :( Lykka e at det bugnar med bær så det går to korger jordbær + blåbær+ bringebær å slikt for dagen... Smoothie maskina går som berre d,et supert alternativ til is ...Ej elska is,så det er den verste fristel
Livet er vanskelig folkens...... merkelig at en kan være hyper gira - lykkelig og glad det ene øyeblikket så er det rett ned i tiltaksløshet og  mørke i det neste øyeblikket... Rart hvor ensom et menneske kan føle seg omgitt av mange mennesker... Står ved et veiskille i livet....på veldig mange måter.... Hodet mitt er fullt i tanker og følelser som jeg har holdt inne så altfor lenge.... I tillegg til en kropp som gjør vondt og gjør meg trøtt , sliten og uopplagt så har jeg det lave stoffskiftet som "føkker" med vekten , konsentrasjonen , hukommelsen og humøret mitt... Men når jeg trener så blir jeg gladere og føler meg bedre... så jeg prøver så godt jeg kan , når jeg kan.. Må bare finne treningsformen som ikke forverrer "vondtene " mine , men som forbedrer meg...Har lett for å trene hardt og tungt (vekttrening) , men så dukker de opp en etter en, skuldra som verker,kneet.... hofta.... blææh.... Men jeg gir ikke opp,skal klare det..... Helt av meg selv!!