Gå til hovedinnhold
Juuuhuuuu....
Back again.... Er visst ikkje så ivrig på dinnja bloggingjene seddu... ;)

Driv fremdeles på med mitt, trening å kosthold tek opp mykje av haudet og dagane mine... Men det går forunderlig bra vettu...
Har klart meg rimelig bra gjennom Kakemonster måneden MAI.... og det er eg superfornøyd med.
Har vore bursdager,konfirmasjoner og alle slags selskapeligheiter men eg har klart meg godt syns eg sjøl da...
Har smakt på diverse,men har eg ikkje hatt lyst på så har eg heller ikkje ete noke... Eg er litt heldig at eg syns det er like så godt, eller helst bedre med frukt/bær/skyr/cottage cheese /nøtter o.l som noke anna... Så en god kopp kaffi er kos nok for meg uten at eg nødvendigvis treng å ha noke "attåt".. :)
Har pakka med meg bær/frukt oppkutta i en boks og litt lime kesam når vi har skulla i noke selskap så har eg hatt noke eg også å "gnafse" på... Godt det ,storfornøyd...
Har egentlig fryktelig lite søt/saltsug og det håper eg forblir slik. Prøver iallefall å gjere minst mulig for å trigge det... :)

Lagde en supergod Bringebær"is" en dag:bringebær/blåbær,limekesam,fun light,vatn og en banan.Strødde litt friske blåbær over før eg spiste,mmmhmmm,gøtt ja...putt i porsjonsbeger i frysen og vips he du noke NYDELIG godt og SUNT,når "lysta" melder seg.. Denne skal iallefall vere fast inventar i frysen her framover. Kjekt å ha noke å ta fram å ete når "alle andre " set å kosa seg lizzm... :) (må takast ut litt før en planlegg å ete den ,da den er litt hard :) )

Fikk en oppstigelse (eller noke i den dur)her en dag,steig på vekta og - 2 kg til... super happy!!! hadde ikkje trudd det,men det viser at eg er på rett vei og gjer noke riktig. Mandag er det veging og måling av cm så det er eg nokså spent på ja.. :) Kjekt... det vart en puff til å fortsette som eg gjer og at det til tider slitet det er å holde kontrollen på mat og presse trening inn i timeplanen gir positive utslag .Det er et syn for såre rauer.... ( sykkelbukse kjem snart ,då bli det slutt på såre rauer forhåpentligvis ;) )

Tja,nei... ellers er ikkje det så mykje som skjer... har begynt i full jobb att og det merkast på at tida ikkje strekk til og at treninga blir prioritert ned som regel...
Men 3 treninger for veka er minimum,så det blir noke altså...
Slit med ei skulder som protesterer og hofta er heller ikkje superfornøyd alltid,men prøver og trene rundt auau´ane og tøye tøye tøye......:)
Trener endel tildels tung styrke (ønsker muskler vettu..;) ),ellers er det sykling ute og fjellturer som gjelder... HATER å gå tur ute på veien!!!HAAT,så det ser ikkje dokke meg gjere...usjj....

Ønsker fremdeles tips til gode proteinrike mellommål/middager/treninger/musikktur tips o.l :)

Ønsker alle en fortreffelig sommer, ser dokke på en fjelltopp eller ute på veien syklende håper eg...
Sjåast brått... :)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å starte på nytt....

Jau då.... ej eksistera enda.....har berre ikkje hatt så mykje å "skryte ta " i det siste, derfor har ej heller vore stille... Har vore gjennom den vondeste og verste perioden i mitt liv...(er der vel enda for så vidt...) , men no må ej ta mej i nakken og heise meg opp att... Steg for steg...bygge oppatt - livet mitt-treningsinspirasjonen-mat og måltidsrytmen- kondisen- humøret- steg for steg må ej opp og fram..... For ej vil ikkje at alt blodslit og strev for dissa 25 kg som he reist av skal ha vore forgjeves.... Må opp og fram for ungane mine -dei godaste og beste ej he å leve for....alt skal konsentrerast om meg og dei -min bittelille vakre gode familie- best i heile verden.... <3 Hadde eg berre funne ein fin plass der vi kunne bo...(kanskje d går i boks en av dei næraste dagane.. kryss fingrane for meg.. :) Få senke skuldrane å trekke pusten og starte på nytt.....Men ej må takke ...igjen... alle fine folk som har stillt opp og fremdeles stiller opp... sett så umåt
HEI!!!!! God Sommer folkens.. :) Ej e her enda, har berre vore travelt med mykje jobbing og mykje som skjer ellers at å bruke tid framfor dataen har vore siste prioritet.... Ej fortsetter no i det som etterkvart har blitt en vanlig kvardag.. Har sklidd litt ut m måltidsrytmen , for tida flyg og plutselig er det 5-6 timer sia siste måltid,og å ha berre en skyr innabords heile dagen det er ikkje mykje... Så slit litt med å ete nok kanskje.. Men ej prøva, det ligg heile tida i bakhaudet at ej må passe mej med maten.... er det noko ej IKKJE skal så er det oppatt i vekt! BASTA!! Kjenner at ej lett kan skli ut m mat om ej tillet mej d og det er en ekkel følelse... prøver og unne meg litt innimellom slik at ej ikkje plutselig skal gå på en GigaEnormFantastelistisk smell!!! :( Lykka e at det bugnar med bær så det går to korger jordbær + blåbær+ bringebær å slikt for dagen... Smoothie maskina går som berre d,et supert alternativ til is ...Ej elska is,så det er den verste fristel
Hei.. da er vi tilbake etter et opphold igjen.... kjem liksom ikkje på hva jeg skal skrive om som er interressant nok til at noen vil lese det :) Forrige helg var vi på Bjorli på ski sammen med et vennepar.... Det var veldig kjekt... både selskapet og det å komme seg litt ut av bygdene.. (under ser dokke bilde fra Vetlegrenda der vi bodde... fint) Vi sto på slalåm og Samuel knekte slalåm koden og greide stå uten sele eller noke som helst ...veeeeldig stolt mamma... Alva kava på ( små tynne pipestilker i store sko og tunge ski,er ikkje lett!)  men mangler litt enda, men det kjem seg nok fort :)Sjå om vi rekk nokre turar til i trekk før all snøen forsvinn og det blir VÅÅÅÅR!!!!! Viktig m godt utstyr på hyttetur...                                                                                                               Har funnet fram syklene våre allerede og sykler til og fra jobb når jeg har anledning...Deeiilii... Skal investere i nytt sykkelutsty