Gå til hovedinnhold

Hooohoooiiiii.....det tikker og går fremdeles.... :)

Jada ej er her fremdeles... tida flyg og dagene forsvinn i d blå....Ej som skulle vere så flink å legge inn oppskrifter og tips... det har d blitt lite av.

Har hatt en liten knekk den siste veka eller så... alt er så tungt og det virker så uoppnåelig å klare å få igjennom alt en skal iløpet av en dag... full jobb,unger som skal forskjellig og trening,trening ,trening... Har gått heilt i kjellern før så ej kjenner symptoma litt... skal prøve å roe heilt ned i en periode og ta ting som dei kjem og ikkje legge opp et hesterace ej ikkje makta halde oppe...

Klarte å kutte fingern å måtte sy så ej fe prøve å roe ned litt til stinga e ute og grodd ihop att... Kanskje satse på å gå litt turer og sykle en periode ,halde meg aktiv ,men ikkje ta meg heilt ut fleire dager i strekk.....issje bra i lengda..
Hadde meldt meg på Birken imorga også,men klarte å skade opererte foten her for noke sia slik at den har verkt noke inni førr jæ..... , så dinna kneika mi her oppå alt,så er eg glad for at fornuften min klarte å snakke meg fra å stille opp.... men det blir mitt nye mål : neste år skal ej stille... :) Føler det er liten vits å stille opp å skulle sykle 9,2 mil når du aldri har gjort det før, eller fått trent litt på det liksom....Så neste vår ser dokke meg langs vegane i trening til birken.. :)

Var på veging /måling no mandag som var, gått ned nesten 1 kg til (var ikkje heilt nøgd med det ..) men centimetra forsvinn og det er vel i bunn og grunn dei som er viktige...at ting strammer seg opp og alt blir fastere..
Ønskemålet mitt er å klare 10 kg til ned,men ej veit ikkje kor realistisk det er men det går an å prøve :)
For å sette ting i perspektiv (sjølv om ej hata å publisere dette) ej begynte på 107 kg - no er eg 85 kg, normalvektig blir eg ikkje karakterisert som (iflg BMI kalkulatoren) før eg når 71 kg. Akkurat det drit ej i, men ej har alltid hatt 75 kg som et gyldent mål å nå ,så får vi sjå då kor d går.
Antall cm som har forsvunne fra hist og pist er tilsammen : 35 cm... mest fra mage.. slit litt m armer og lår,men har trent litt tunge vekter så vi får krysse fingre for at det er musklene som tyt fram... ;)

Så no skal ej gå på verandaen å drikke kaffi å lese sakspapir (skal på styremøte om litt) og slappe ta...
så skal eg gå meg ein tur i morga kanskje om ej føler for det eller en anna dag.....Time will show..

Maten går ganske greit forresten... Handler inn så eg alltid har noke reint kjøtt/fisk/kesam/skyr/cottage cheese i kjøleskapet- da har eg ingen unnskyldning for å velge noke anna mindre bra istaden.
Er driiitlei av salat, så d går mykje i enten ovnsbakt eller woka grønnsaker.. ej kunna ha levd kun på slike grønnsaker så det går heilt fint....å det er jo så "snerte"... kutte det du finn av grønnsaker i kjøleskapet ( har alltid mykje forskjellige grønnsaker ej då i kjøleskapet)å hive d i steikepanna nokre minutt eller inn i steikovnen....(kinakål, cherrytomat,asparges,broccoli,paprika,squash, champignon osv...deili!!) ej bruker cocosa til å steike i (kokosolje)..
Et lite tips er kanskje noke ej prøvde en dag, woka grønnsaker med karri/koriander litt salt, så tok ej på 2-3 ss matyoghurt å rørte inn i grønnsakene... var faktisk drit godt til f.eks. laks......

Nei,må forberede meg til møte og jubileumsmiddag på Muritunet idag...
Ønsker alle ei fortreffelig helg !!!!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Å starte på nytt....

Jau då.... ej eksistera enda.....har berre ikkje hatt så mykje å "skryte ta " i det siste, derfor har ej heller vore stille... Har vore gjennom den vondeste og verste perioden i mitt liv...(er der vel enda for så vidt...) , men no må ej ta mej i nakken og heise meg opp att... Steg for steg...bygge oppatt - livet mitt-treningsinspirasjonen-mat og måltidsrytmen- kondisen- humøret- steg for steg må ej opp og fram..... For ej vil ikkje at alt blodslit og strev for dissa 25 kg som he reist av skal ha vore forgjeves.... Må opp og fram for ungane mine -dei godaste og beste ej he å leve for....alt skal konsentrerast om meg og dei -min bittelille vakre gode familie- best i heile verden.... <3 Hadde eg berre funne ein fin plass der vi kunne bo...(kanskje d går i boks en av dei næraste dagane.. kryss fingrane for meg.. :) Få senke skuldrane å trekke pusten og starte på nytt.....Men ej må takke ...igjen... alle fine folk som har stillt opp og fremdeles stiller opp... sett så umåt
HEI!!!!! God Sommer folkens.. :) Ej e her enda, har berre vore travelt med mykje jobbing og mykje som skjer ellers at å bruke tid framfor dataen har vore siste prioritet.... Ej fortsetter no i det som etterkvart har blitt en vanlig kvardag.. Har sklidd litt ut m måltidsrytmen , for tida flyg og plutselig er det 5-6 timer sia siste måltid,og å ha berre en skyr innabords heile dagen det er ikkje mykje... Så slit litt med å ete nok kanskje.. Men ej prøva, det ligg heile tida i bakhaudet at ej må passe mej med maten.... er det noko ej IKKJE skal så er det oppatt i vekt! BASTA!! Kjenner at ej lett kan skli ut m mat om ej tillet mej d og det er en ekkel følelse... prøver og unne meg litt innimellom slik at ej ikkje plutselig skal gå på en GigaEnormFantastelistisk smell!!! :( Lykka e at det bugnar med bær så det går to korger jordbær + blåbær+ bringebær å slikt for dagen... Smoothie maskina går som berre d,et supert alternativ til is ...Ej elska is,så det er den verste fristel
Livet er vanskelig folkens...... merkelig at en kan være hyper gira - lykkelig og glad det ene øyeblikket så er det rett ned i tiltaksløshet og  mørke i det neste øyeblikket... Rart hvor ensom et menneske kan føle seg omgitt av mange mennesker... Står ved et veiskille i livet....på veldig mange måter.... Hodet mitt er fullt i tanker og følelser som jeg har holdt inne så altfor lenge.... I tillegg til en kropp som gjør vondt og gjør meg trøtt , sliten og uopplagt så har jeg det lave stoffskiftet som "føkker" med vekten , konsentrasjonen , hukommelsen og humøret mitt... Men når jeg trener så blir jeg gladere og føler meg bedre... så jeg prøver så godt jeg kan , når jeg kan.. Må bare finne treningsformen som ikke forverrer "vondtene " mine , men som forbedrer meg...Har lett for å trene hardt og tungt (vekttrening) , men så dukker de opp en etter en, skuldra som verker,kneet.... hofta.... blææh.... Men jeg gir ikke opp,skal klare det..... Helt av meg selv!!