Gå til hovedinnhold

HEI!!!!! God Sommer folkens.. :)



Ej e her enda, har berre vore travelt med mykje jobbing og mykje som skjer ellers at å bruke tid framfor dataen har vore siste prioritet....

Ej fortsetter no i det som etterkvart har blitt en vanlig kvardag.. Har sklidd litt ut m måltidsrytmen , for tida flyg og plutselig er det 5-6 timer sia siste måltid,og å ha berre en skyr innabords heile dagen det er ikkje mykje... Så slit litt med å ete nok kanskje.. Men ej prøva, det ligg heile tida i bakhaudet at ej må passe mej med maten.... er det noko ej IKKJE skal så er det oppatt i vekt!BASTA!!
Kjenner at ej lett kan skli ut m mat om ej tillet mej d og det er en ekkel følelse... prøver og unne meg litt innimellom slik at ej ikkje plutselig skal gå på en GigaEnormFantastelistisk smell!!! :(

Lykka e at det bugnar med bær så det går to korger jordbær + blåbær+ bringebær å slikt for dagen...
Smoothie maskina går som berre d,et supert alternativ til is ...Ej elska is,så det er den verste fristelsen å halde seg unna... men frossen bærsmoothie gjer nytta det, nydelig godt e det...Som sagt,ej e heldig som egentlig elska alt av grønnsaker ,bær linser,bønner og frukt, for da er det egentlig ikkje et problem å halde seg unna det andre som ej elska...nemli is å sjokolade... ej må berre stille inn haudet mitt litt igjen...

Treninga må ej skjerpe meg med...er ute å aktiv å prøver å sykle dit ej skal,men må ta et lite grep der... har tenkt å halde på MINIMUM 3 styrkeøkter for veka....også slenge på fjelltur,spinning,sykkeltur som en xtra bonus... Men d e vanskelig med ferie og en mann som jobber og to unger som ikke liker å være heime aleine og at ej ikkje kan ta dei med på treningssenteret gjer det fryktelig vanskelig... (men vil ej nok så hadde ej vel funne en vei..hmmm ???) så det blir veldig lett til å seie "jaja...fe ta det att en anna dag..." :( kjenner ej bli irritert å låk i rygg/nakke osv. når ej ikkje fe trent...)
Prøvde meg på ei ny form for trening på Fjordtrim forrige veke , Fjellfit.... Ei ekstremt artig trening men desverre ikkje noke for meg...har verkt i opererte foten ei heil veke..:( ikkje bra.. treninga var veldig kjekk og nok ganske effektiv,men springing er nok ikkje tingen for meg....får halde meg til sykkelen ej berre...

Neste veke har ej å ungane ferie!!!! Kenneth blir å jobbe ei veke til før vi fe vere litt ilag.. Så neste veke blir det et par dager til Storvatnet der vi har hytte ...fiske fjellkre å kose oss... :) Håpe på fine ver..












Matbilder..v.b :pizza,mandel/sesammelbunn.H.b:breakfast for champs... :)


Neeei... men no e det kveld og varmt å det betyr her i huset BAJANDATID!!!(verandakos for dei uinvidde..:) ) Heime aleine så da blir det ei god bok,musikk å kjerteljos.....NYYYYT...

C u when I C u ...:)

 Dette bildet oppsummerer korleis det er igrunn.... :)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Å starte på nytt....

Jau då.... ej eksistera enda.....har berre ikkje hatt så mykje å "skryte ta " i det siste, derfor har ej heller vore stille... Har vore gjennom den vondeste og verste perioden i mitt liv...(er der vel enda for så vidt...) , men no må ej ta mej i nakken og heise meg opp att... Steg for steg...bygge oppatt - livet mitt-treningsinspirasjonen-mat og måltidsrytmen- kondisen- humøret- steg for steg må ej opp og fram..... For ej vil ikkje at alt blodslit og strev for dissa 25 kg som he reist av skal ha vore forgjeves.... Må opp og fram for ungane mine -dei godaste og beste ej he å leve for....alt skal konsentrerast om meg og dei -min bittelille vakre gode familie- best i heile verden.... <3 Hadde eg berre funne ein fin plass der vi kunne bo...(kanskje d går i boks en av dei næraste dagane.. kryss fingrane for meg.. :) Få senke skuldrane å trekke pusten og starte på nytt.....Men ej må takke ...igjen... alle fine folk som har stillt opp og fremdeles stiller opp... sett så umåt
Livet er vanskelig folkens...... merkelig at en kan være hyper gira - lykkelig og glad det ene øyeblikket så er det rett ned i tiltaksløshet og  mørke i det neste øyeblikket... Rart hvor ensom et menneske kan føle seg omgitt av mange mennesker... Står ved et veiskille i livet....på veldig mange måter.... Hodet mitt er fullt i tanker og følelser som jeg har holdt inne så altfor lenge.... I tillegg til en kropp som gjør vondt og gjør meg trøtt , sliten og uopplagt så har jeg det lave stoffskiftet som "føkker" med vekten , konsentrasjonen , hukommelsen og humøret mitt... Men når jeg trener så blir jeg gladere og føler meg bedre... så jeg prøver så godt jeg kan , når jeg kan.. Må bare finne treningsformen som ikke forverrer "vondtene " mine , men som forbedrer meg...Har lett for å trene hardt og tungt (vekttrening) , men så dukker de opp en etter en, skuldra som verker,kneet.... hofta.... blææh.... Men jeg gir ikke opp,skal klare det..... Helt av meg selv!!