Gå til hovedinnhold

Påsken over - kvardagen kaller...

Hola chicas y chicos....

no e påska over , ei strålande påske med litt arbeid-hyttekos-venner og mykje anna kjekt...
Har prøvd å følge opplegget mitt gjennom påska, har naska litt i smågodt skåla men forunderlig lite egentlig.... "klapp på skuldra"... men er overraska over meg sjølv at eg har klart meg såpass...
Har vore litt `low`på motivasjon i det siste ,men kanskje er det det at ej he fått mat/måltidrytmer litt inn i kroppen og det går av seg sjølv?? Har lagt inn en app som heter Lifesum der en legg inn det ein et iløpet av en dag, men trur ikkje den virker... Når eg lagt inn alt på kvelden så he ej ofte halvparten att å ete... hmmm... noke som må justerast... :)

Fikk pakke m forskjellige alternative ingredienser fra x-life idag- mandelmel,bakepro,cocosa,sukrin gold osv...mykje godt (forhåpentligvis) skal kome ut av det...vi går jo inn i en måned som ikkje akkurat er til for den på "slanken"... MAI!!! = bursdager i søkk og kav ,17.mai og konfirmasjoner ,så det vil jo bli den store styrkeprøven.... Men det frister egentlig ikkje så veldig mykje med søtt..... he mykje meir lyst på frukt,fått litt dilla på mango...
Får eksperimentere meg fram til ei kake som kan vere et godt alternativ for meg å ta et lite stykke av og så får det bli den eg baker til bursdager og konf. og slikt... ;)

Trening har det blitt litt lite av , men dagene i påska har vore fyllt med aktivitet så det er ikkje så mykje ej he vore i ro akkurat. (raking/saging av ved,vatnbering osv på hytta..)
Trent styrke igår en ganske bra økt , kjenner det godt i leggene/armene i dag ja.... ;) (Thank you Bjørn... ) Klare å legge på litt mer vekter jevnt ,så det går bra.Thumbs up !! Kjenner det iallefall på kroppen når eg ikkje he fått trent og tøyd skikkelig på ei stund..
Idag har eg vore på jobb , 50% sjukmeldt til 11/5 pga litt smerter i opererte foten.
Blir rastlaus av å ikkje få gjere som eg vil så idag vart det en sykkeltur på Myklebust over raudebrua,ned Døvingsida og prøvde meg ned Olavsvegen (litt "terrengsykling)... Fin tur,passelig kjapp,passelig m opp å ned å humper og dumper :) Og temperaturen idag da.........NYDELIG , det var en deilig sykkeltur.
Fikk en god start på dagen idag når ej kom på jobb å blir tatt imot med  : å så fin å slank du har blitt ,nett som ei prinsesse... Hehe...jadda,ej e lett å glede...kjekt er det no m komplimenter.. vi skulle vore flinkare å dele dei ut,dagen kan bli så mykje bedre for mange.... " pay it forward..!!"

Har lagd ei kyllinggryte igår som eg hadde til middag i dag også , den vart god... :)
1 1/2 kyllingfilet,1 boks herm.tomater,nesten en bx kikerter,røde linser,en bitteliten rest lapskausblanding,en neve fullkornspasta-hønsebuljong,koriander,karri,salt,pepper,kvitløk og timian...Hiv alt i ei gryte + litt vatn smak til og la d boble til kyllingen er gjennomkokt,klaska i en dæsj lett kokosmelk på slutten også ;) (ej bruka´kje oppskrifter,klask oppi også smaka dokke til , blir det mykje så he dokke en lunsj til dagen etterpå.. :) ) Og når maten i tillegg vert inntatt på verandaen i strålande sol så smaker den XTRA godt...
Ha ei aktiv og hyggjeleg veke vidare...Ta gjerne kontakt for en sykkeltur eller styrketrening :)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Å starte på nytt....

Jau då.... ej eksistera enda.....har berre ikkje hatt så mykje å "skryte ta " i det siste, derfor har ej heller vore stille... Har vore gjennom den vondeste og verste perioden i mitt liv...(er der vel enda for så vidt...) , men no må ej ta mej i nakken og heise meg opp att... Steg for steg...bygge oppatt - livet mitt-treningsinspirasjonen-mat og måltidsrytmen- kondisen- humøret- steg for steg må ej opp og fram..... For ej vil ikkje at alt blodslit og strev for dissa 25 kg som he reist av skal ha vore forgjeves.... Må opp og fram for ungane mine -dei godaste og beste ej he å leve for....alt skal konsentrerast om meg og dei -min bittelille vakre gode familie- best i heile verden.... <3 Hadde eg berre funne ein fin plass der vi kunne bo...(kanskje d går i boks en av dei næraste dagane.. kryss fingrane for meg.. :) Få senke skuldrane å trekke pusten og starte på nytt.....Men ej må takke ...igjen... alle fine folk som har stillt opp og fremdeles stiller opp... sett så umåt
HEI!!!!! God Sommer folkens.. :) Ej e her enda, har berre vore travelt med mykje jobbing og mykje som skjer ellers at å bruke tid framfor dataen har vore siste prioritet.... Ej fortsetter no i det som etterkvart har blitt en vanlig kvardag.. Har sklidd litt ut m måltidsrytmen , for tida flyg og plutselig er det 5-6 timer sia siste måltid,og å ha berre en skyr innabords heile dagen det er ikkje mykje... Så slit litt med å ete nok kanskje.. Men ej prøva, det ligg heile tida i bakhaudet at ej må passe mej med maten.... er det noko ej IKKJE skal så er det oppatt i vekt! BASTA!! Kjenner at ej lett kan skli ut m mat om ej tillet mej d og det er en ekkel følelse... prøver og unne meg litt innimellom slik at ej ikkje plutselig skal gå på en GigaEnormFantastelistisk smell!!! :( Lykka e at det bugnar med bær så det går to korger jordbær + blåbær+ bringebær å slikt for dagen... Smoothie maskina går som berre d,et supert alternativ til is ...Ej elska is,så det er den verste fristel
Hei.. da er vi tilbake etter et opphold igjen.... kjem liksom ikkje på hva jeg skal skrive om som er interressant nok til at noen vil lese det :) Forrige helg var vi på Bjorli på ski sammen med et vennepar.... Det var veldig kjekt... både selskapet og det å komme seg litt ut av bygdene.. (under ser dokke bilde fra Vetlegrenda der vi bodde... fint) Vi sto på slalåm og Samuel knekte slalåm koden og greide stå uten sele eller noke som helst ...veeeeldig stolt mamma... Alva kava på ( små tynne pipestilker i store sko og tunge ski,er ikkje lett!)  men mangler litt enda, men det kjem seg nok fort :)Sjå om vi rekk nokre turar til i trekk før all snøen forsvinn og det blir VÅÅÅÅR!!!!! Viktig m godt utstyr på hyttetur...                                                                                                               Har funnet fram syklene våre allerede og sykler til og fra jobb når jeg har anledning...Deeiilii... Skal investere i nytt sykkelutsty